خبر روز | استودیوی سازنده بازی Clair Obscur: Expedition 33 گسترش پیدا نخواهد کرد

طبق مصاحبه انجام شده با گیوم بروش و تام گیلرمین، کارگردان و برنامهنویس ارشد بازی Clair Obscur: Expedition 33، مشخص شد استودیوی Sandfall Interactive برنامهای برای گسترش ابعاد تیم توسعهاش ندارد.
بازی Clair Obscur: Expedition 33 از استودیوی Sandfall Interactive به صورتی غیرمنتظره توانست به یکی از محبوبترین بازیها سال ۲۰۲۵ تبدیل شود. حتی بسیاری از افراد تاثیرگذار در صنعت بازیهای ویدیویی آن را به عنوان بهترین بازی سال از نظر خودشان معرفی کردند. در طول رویداد CEDEC 2025، یکی از وبسایتهای خبری موفق شد از گیوم بروش و تام گیلرمین درباره چگونگی ایجاد چنین بازی برجستهای با تیمی کوچک سوالاتی بپرسد.

بسیاری از افراد تاثیرگذار در صنعت بازیهای ویدیویی روش کار استودیوی Sandfall Interactive را تحسین کردند و حتی هیدئو کوجیما شخصاً اعلام کرد این استودیو باعث شده او در مورد استودیوهای بزرگ و ابعاد تیمهای توسعه تجدید نظر کند. در عصری که توسعه بازیها پیچیدهتر و دشوارتر میشود، استودیوی Sandfall Interactive ثابت کرد که میتوان یک بازی سطح بالا را با تیمی کوچک و با استعداد ساخت.
منبع: گیمفا