تصویر روز | استودیوهای هالیوودی ساخت فیلمی براساس Crash Bandicoot را رد کردند

در دهه ۱۹۹۰، کراش بندیکوت یکی از نمادهای بزرگ دنیای بازیهای ویدیویی بود؛ دورانی که هر استودیو هالیوود در تلاش بود یک شخصیت نمادین برای برندش بسازد. در همان زمان، هالیوود هم تازه شروع به آزمودن شانسش در اقتباس از بازیهای ویدیویی کرده بود، که اغلب نتیجهاش فیلمهای بدی بود که فقط به خاطر همین بد بودن، جذاب تلقی میشدند.
کراش بندیکوت هرگز یکی از آن فیلمها نشد اما نه به دلیل کمکاری. شوجی اوتسومی مدیر اجرایی باسابقه در صنعت بازیهای ویدیویی، در گفتوگو با The Game Business فاش میکند که در دهه ۹۰ برای ساخت فیلمی از روی کراش تلاش کرده اما با بیاعتنایی استودیوهای فیلمسازی مواجه شده است. او میگوید:وقتی وارد صنعت بازی شدم، کراش بندیکوت را انتخاب کردم و شروع به مطرح کردن ایدهی ساخت فیلم با استودیوهای سینمایی کردم. اما طوری با من برخورد کردند انگار بازیهای ویدیویی فقط اسباببازی هستند. هیچکس این حوزه را جدی نمیگرفت.
امروزه کراش و اسپایرو در مالکیت Xbox هستند، و بنابراین هر اقتباس سینمایی جدید نیاز به تأیید مایکروسافت دارد. شاید روزی فیلم کراش رنگ واقعیت بگیرد. تا آن زمان، تنها چیزی که طرفداران منتظرش هستند، خبر ساخت یک بازی جدید است چراکه از سال ۲۰۲۰ تاکنون، کراش عنوان اصلی جدیدی نداشته است.