خبر روز | فاکتور مراسم عروسی و جشن تولد لاکچری سلبریتی ها را چه کسانی پرداخت می کنند؟

شاید در نگاه اول استفاده از این شیوه درآمدزایی، موضوعی مربوط به زندگی خصوصی سلبریتیها و اینفلوئنسرها باشد، اما زمانی که تبلیغ این سبک از مراسم و جشنها به تغییر سبک زندگی در سطح جامعه ختم میشود، بهراحتی نمیتوان از کنار آن عبور کرد.
جشن عروسی و تولد به وسعت اینستاگرام
یک روز خبر تولد لاکچری یک بازیگر تمام صحنه اینستاگرام را تصاحب میکند و روز دیگر مراسم عروسی خانم و آقای بازیگر تبدیل به ترند روز میشود. تمام عکسهای روتوش شده این مهمانیها، یک پشت صحنه مشترک دارد؛ تبلیغ برای کسب درآمد.
گاهی تبلیغات فراتر از منگنه کردن نام برندهای حامی مالی میشود و سلبریتیها با انتشار ویدئویی مشترک با مدیر تالار، باغ یا سالن زیبایی به شکلی مستقیم دست به تبلیغ میزنند تا توان پرداخت هزینههای این مراسم گرانقیمت را داشته باشند.

اینفلوئنسرهای بیشفعال
چندی پیش بود که یک خانم اینفلوئنسر با تقریبا ۵۰۰هزار دنبالکننده، ۲مهمانی به فاصله یکماه برگزار کرد که اولی جشن تعیین جنسیت فرزند در راهش و دومی جشن تولد دختر ۴سالهاش بود. هر دو مهمانی در خاصترین فضای موجود در شمال تهران برگزار شد و خرج آن با استوریهای رگباری از شرکتهای اجارهدهنده فضای جشن تا تولیدکننده لباس و سرآشپز معروف تأمین شد.
این ماجرا در روزهای اخیر در مورد ازدواج یک دختر اینفلوئنسر هم صدق میکند که او هم قبل از رسیدن روز عروسی، صفحهاش را در تبلیغات متخصص پوست و زیبایی، سالن زیبایی، مزون لباس و… غرق کرده بود.
منبع: همشهری
مجله گلی شی با بروزترین ها در حوزه سینما و تلوزیون همواره کنار شما عزیزان میباشد.