خبر روز

خبر روز | رشد خیره‌کننده بازار VOD کره جنوبی با موفقیت Squid Game

بازار سرویس‌های ویدیوی پرمیوم در کره جنوبی همچنان در حال رشد است و گزارش جدید نشان می‌دهد این بخش در نیمه نخست سال ۲۰۲۵ به درآمد ۱.۱ میلیارد دلار دست یافته و تعداد مشترکان به ۲۴.۵ میلیون نفر رسیده است.

شرکت تحقیقاتی ampd، زیرمجموعه Media Partners Asia، اعلام کرد که تعداد اشتراک‌های پولی در این دوره شش ماهه با افزایش ۱.۵ میلیون واحد همراه بوده است. تحول اصلی با معرفی ردیابی تلویزیون متصل (Connected TV) در فصل دوم رخ داد که عادات تماشای کاربران را به طور قابل توجهی بهتر اندازه‌گیری کرد و تعداد کاربران فعال ماهانه را حدود ۳۵٪ افزایش داد. همچنین ساعات تماشای کل در فصل دوم به ۱.۲ میلیارد ساعت رسید.

دیویّا تی، تحلیلگر ارشد MPA و ampd، افزود: «محبوبیت محتوای کره‌ای تقریبا جهانی است و ۸۸٪ کاربران VOD پرمیوم را در بر می‌گیرد. درام‌ها، کمدی و برنامه‌های متنوع باعث دسترسی متقاطع بین پلتفرم‌ها می‌شوند، در حالی که انحصاری‌های شاخص روی نتفلیکس، TVING، Coupang Play و Disney+ بر رقابت اثرگذارند. نسخه‌های تبلیغاتی اکنون نقش محوری در جذب مشترکان، به ویژه در مناطق شهری و حساس به قیمت دارند.»

منبع: variety

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *