خبر روز

خبر روز | گزارشی از فروش مردعینکی و پشت سر گذاشتن کوکتل مولوتوف

«مردعینکی» پس از 20 روز از شروع اکران، با 65 میلیارد فروش، کمدی «کوکتل مولوتوف» را پشت‌سر گذاشت و به‌زودی از سد فروش «موسی کلیم‌الله» هم خواهد گذشت. این فیلم به‌زودی رقیب پروپا قرصی برای «صددام»، «پیر پسر» و «دایناسور» خواهد شد. یکی از عوامل مهم موفقیت «مرد عینکی» به بازی بهرام افشاری برمی‌گردد. افشاری در این فیلم متفاوت با سایر کمدی‌هایش ظاهر شده است. حمزه صالحی، نویسنده این فیلم هم در گفت‌وگویی روی سخت‌گیری بهرام افشاری برای تکرار نکردن خودش تاکید کرده است.

«مرد عینکی» به کارگردانی کریم امینی 1 مرداد روی پرده سینماها رفته است و حالا پس از گذشت بیست روز از شروع اکران، موفق شده 807 هزار مخاطب را به سینماها بیاورد و فروش 65 میلیارد و 500 میلیون تومانی را ثبت کند.

بهرام افشاری در نمایی از فیلم «مرد عینکی»

حضور بهرام افشاری یکی از مهمترین عوامل موفقیت این فیلم است. حمزه صالحی، نویسنده فیلم «مرد عینکی» درباره تلاش‌های افشاری برای جذابیت فیلم به «صبا» گفته است: «بهرام افشاری به شدت مراقب خودش است. کاری که بازی می‌کند برایش مهم است و بسیار سخت‌گیرانه مراقبت می‌کند که خودش را تکرار نکند. ما سر «هفتادسی» هم این تجربه را داشتیم. بهرام خیلی ریزبین روی فیلمنامه تمرکز می‌کند و کیفیت کار برایش خیلی اهمیت دارد.»

منبع: فیلم نیوز


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *