خبر روز

خبر روز | یک کیلو طلا در انتظار طرفداران سریال بامداد خمار

در ادامه خبر روز | یک همکاری مشترک، شیدا، وال‌گلد و ایرانسل، کمپینی مبتنی بر بازی و امتیاز با جایزه طلا راه‌اندازی کرده‌اند.

در یک همکاری مشترک، شیدا، وال‌گلد و ایرانسل، کمپینی مبتنی بر بازی و امتیاز با جایزه طلا راه‌اندازی کرده‌اند. این کمپین با محوریت سریال «بامداد خمار» طراحی شده است.

6914b32fdc1fa 1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *