خبر روز

تصویر روز | تام هالند از علاقه عجیب خود به بازی The Last of Us گفت

تام هالند می‌گوید دوست دارد تمام خاطراتش از بازی‌های The Last of Us پاک شود تا بتواند دوباره آن‌ها را برای نخستین بار تجربه کند.

این بازیگر در گفت‌وگویی تازه از علاقه زیاد خود به مجموعه تحسین‌شده ناتی داگ صحبت کرد و توضیح داد که خودش و زندایا هر دو از طرفداران این مجموعه هستند و وقت خود را صرف تجربه این بازی‌ها می‌کنند.

او در این باره گفت داستان The Last of Us یکی از بهترین روایت‌هایی بوده که تاکنون تجربه کرده است. تام هالند اظهار داشت:

من و زندایا این بازی‌ها را با هم انجام دادیم و واقعاً تجربه‌ای فوق‌العاده و فراموش‌نشدنی بود. اگر می‌توانستم هر دو بازی The Last of Us را از ذهنم پاک کنم، بدون تردید این کار را انجام می‌دادم تا دوباره برای اولین بار آن‌ها را تجربه کنم، چون از نظر من این مجموعه یکی از برترین نمونه‌های داستان‌سرایی در دنیای بازی‌های ویدیویی است.

او گفت از دنبال کردن روند داستان لذت زیادی می‌برد، اما زندایا به شوخی اعتراف کرده که هنگام بازی کردن با او گاهی کلافه می‌شود، چون ترجیح می‌دهد تمام مراحل بازی را به‌تنهایی و بدون همراهی شخص دیگری پیش ببرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تصویر روز | رابرت اگرز از زبانی باستانی در فیلم Werwulf استفاده کرده است

تصویر روز | رابرت اگرز از زبانی باستانی در فیلم Werwulf استفاده کرده است

انتقال خودکار تا 10 ثانیه...

برو